We zijn er hoor! - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Susanne Kleverwal - WaarBenJij.nu We zijn er hoor! - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Susanne Kleverwal - WaarBenJij.nu

We zijn er hoor!

Door: susannekleverwal

Blijf op de hoogte en volg Susanne

09 September 2011 | IJsland, Keflavik

Dag één ging niet wat je noemt, gesmeerd..
De vlucht ging prima, leuke film gekeken, mooie wolken gezien en lekker in de zon gezeten (want ja, als je boven de wolken vliegt is die er wel..)

En vervolgens kom je aan op Ijsland, pakt je bagage, schrikt van het feit dat het er zo koud is en gaat op zoek naar een manier om bij je hostel te komen.

Opzich was dat vrij snel gevonden en zijn we naar het hostel gereden. Daar aangekomen stonden we te kijken wat te nou moesten doen, geen mens te bekennen en alleen een telefoon waarop aangegeven was dat je naar de receptie moest bellen. Volgens hebben we dat gedaan en bleek dat we, volgens haar, niet gereserveerd hadden en dat ze vanavond om half 9 wel zou komen om mijn creditcard nummers op te schrijven. ("Of wil je me ze nu al geven???" NEE.. hihi).

Op een gegeven moment zijn Cas en ik maar gaan slapen want ze kwam maar niet. Uiteindelijk kwam ze om half 11 de kamer binnen (half 1 Nederlandse tijd dus) en moest ik nog gaan betalen. Hier heeft Cas overigens niks van meegekregen;) Die is 's ochtends wild op zoek geweest naar onze boekingsbevestiging omdat hij zeker wist dat hij hem op zijn laptop gelegd had haha...

En vandaag maar Keflavik verkennen, rustig aan doen en wennen aan het feit dat we toch echt weg zijn.

xx Suus

  • 09 September 2011 - 09:15

    Jolanda:

    Fijn dat je er bent!

  • 09 September 2011 - 09:21

    Rens:

    Mooi dat jullie zijn aangekomen!
    Have fun! X rens

  • 09 September 2011 - 10:11

    Wim:

    Nou meid een goed begin is het halve werk.......oja de groeten van je moeder.

  • 09 September 2011 - 10:16

    Oma Ter Maat:

    Gelukkig dat jullie er zijn. Ik heb van jullie gedroomd. Veel plezier.

  • 09 September 2011 - 11:09

    Marijn:

    Haha.. FIJN!!! Zo'n begin! Maar je bent er ;) en Ijslanders zijn blijkbaar niet de slimste mensen... ohnee, dat mag ik nog niet zeggen want je gaat dat nog ontdekken ;) Fijn dat je goed bent aangekomen! Have fun! X

  • 09 September 2011 - 11:11

    Ton & Co.:

    Een rustige maar toch verwarrende start.. (kan je er rustig aan wennen :-) ... evengoed heel veel plezier en volgens Carine, die iedere keer trips organiseert naar IJsland, dit land waar jij moeite mee hebt, absoluut de moeite waard.

    Fijn dat je er bent (dat je dat ook schrijft) en wens je andermaal veel sterkte & succes & nog meer plezier. "Heb je wel pret" zal ik nog weleens vragen :-)

    Groeten van allemaal hier ook aan Cas en een dikke kussss voor jou!

  • 09 September 2011 - 12:23

    Lisette:

    Nou het begin verliep inderdaad niet echt gesmeerd, maar nu begint jullie avontuur pas echt!:D Spannend hoor, nog even en dan op naar the big apple:D Viel spass en een goede vlucht weer!!!!!:D:D

    Dikkkkke kussss

  • 09 September 2011 - 13:04

    Justin:

    Heel veel plezier in ijsland, je gaat zondag toch naar New york?

  • 09 September 2011 - 13:35

    Riet:

    Nou Suus, het is echt begonnen! Veel plezier verder. Hier zijn alle gemoederen volgens mij wel weer aardig gekalmeerd......

  • 09 September 2011 - 17:14

    Dees:

    hi lieve suus,

    ik had je gister nog gesmst of je al spannende dingen mee had gemaakt, maar ik lees net dat je helemaal geen bereik hebt, en mijn sms dus ook niet ontvangen. maar dat geeft neit want ik heb nu toch antwoord op mijn vraag haha.

    nouja dit gaat weer nergens over maar in ieder geval:

    have fun out there, we missen je! geen dingen doen die ik ook niet zou doen, (oh dat doe je al) en groetjes aan cas en de vriendelijke ijslanders!!!

    xxxxxx

  • 09 September 2011 - 17:52

    MT:

    Ik hoop dat de rest van je verblijf daar wel plezierig verloopt. Rust maar lekker uit en maak je op voor The Grand Tour.

    Een hele goede reis morgenmiddag naar NYC. Leuk!

    N.B. Ik denk.. waar ken ik Keflavik toch van... oh ja, uit de boeken van Arnaldur Indridason, natuurlijk. Haha..

  • 10 September 2011 - 07:02

    Bets:

    Goedemorgen, voor vandaag een hele goeie reis gewenst (vanuit de Achterhoek) naar New York en daar............begint het natuurlijk pas echt.

    Kussss Mama

  • 10 September 2011 - 09:36

    Gerwin En Fam.:

    Alle begin is moeilijk, dat weet je toch al wel. Heel veel plezier en we houden je in de gaten hoor( via de mail dan he)

  • 10 September 2011 - 11:23

    Cilla:

    Heee Suus!! Idd niet een heeeel ideaal begin!! Hoop voor je dat je tijd op IJsland verder beter blijft!! Geniet ervan! Veel plezier!! Dikke koes

  • 10 September 2011 - 19:15

    Juud:

    Heej Suus! Haha dat moet ook jullie weer overkomen! Nouja hopen dat de rest helemaal goed gaat! Veel plezier in New York!!! Kussss!

  • 11 September 2011 - 15:46

    Janine:

    hahaha omg nooit geweten dat ik zo dom was, ik kom er nu achter dat ik hier ook gewoon reacties kan posten.. ik maar smsen en mailen en facebooken, oke annoying :p dat is het enige wat ik even kwijt wou

  • 13 September 2011 - 10:51

    Eric:

    Zo te horen is het avontuur begonnen! Halve afspraken; klinkt als erg ijsland.
    Ben ook erg benieuwd naar New York op 11 september.
    Laat gauw weer wat van je belevenissen horen. Groeten ook namens alle meisjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 10 Jan. 2011
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 39309

Voorgaande reizen:

08 September 2011 - 28 Januari 2012

Mijn wereldreis

Landen bezocht: