Hoe lang zijn we weg? Pas 12 dagen??? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Susanne Kleverwal - WaarBenJij.nu Hoe lang zijn we weg? Pas 12 dagen??? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Susanne Kleverwal - WaarBenJij.nu

Hoe lang zijn we weg? Pas 12 dagen???

Door: susannekleverwal

Blijf op de hoogte en volg Susanne

19 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoewel het voor jullie lijkt alsof ik alwéér een reisverslag schrijft, ik krijg hier zoveel indrukken dat het lijkt alsof ik al een maand weg ben zo'n beetje. Dus dat houdt in: hoog tijd voor weer een reisverslag;)
(net als Cas trouwens, hij heeft er gister ook weer één geschreven op: dewereldisrond.waarbenjij.nu)

Na mijn laatste reisverslag zijn we inderdaad naar Liberty Island geweest, hebben het vrijheidsbeeld gezien, hebben het memorial van 9/11 bezocht en zijn 's avonds naar een Gospelkerk geweest. Die kerk was helemaal geweldig, wat was ik daar van onder de indruk zeg! Ik zou haast gelovig worden.. (bijna, maar nog niet helemaal;)).

De dag erop zijn we naar de Niagara Falls gegaan met de trein, uiteindelijk heeft die treinrit ongeveer 10 uur geduurd en we waren dan ook blij dat we in het hostel waren. De volgende dag hebben we de Falls bezocht, dat was wel heel erg mooi om te zien. Met de boot erlangs gevaren en later ook 'the cave of the winds' gedaan, waarbij we haast onder de Falls konden staan. Daarna zijn we ook nog even in Canada gelopen (jaja, weer een stempel in mijn paspoort).

Na de Falls hadden we het wilde plan opgevat om naar Syracuse te gaan, een plaatsje ongeveer op de helft van de treinreis. Nou, dat was echt een flop en we hebben dezelfde avond weer een hostel geboekt in New York. Gelukkig konden we met een New Yorker meerijden, dat heeft veel tijd en geld gescheeld.

Vandaag hebben we ons allebei alleen vermaakt in NYC. Ik heb lekker in Central Park gelegen, op Times Square gekeken, naar de St. Patrick cathedral geweest, naar Bryantpark en naar de openbare bibliotheek. Dus was weer een heerlijk dagje!

Morgen gaan we naar Philadelphia, zullen we eens zien wat daar te beleven valt!

En Janine: KIJK, ik heb er meer foto's op gezet!! Goed he?!

Groetjes Suus

  • 20 September 2011 - 04:52

    Kevin Ter Maat:

    Heej Suus.

    Heb net je laatste reisverslag gelezen,
    erg mooi hoor. zie dat je het naar je zin hebt. En die foto's echt prachtig daar. wou dat ik het zo mooi had in Amerika. veel plezier nog.

    Groetjes,

    Kevin

  • 20 September 2011 - 07:07

    Mama Bets:

    Goedemorgen Suus..

    Je kan niet vaak genoeg wat schrijven hoor.
    We kijken altijd meteen weer uit naar het volgende verhaal, dus wij zijn net zo benieuwd wat er in Philadelphia te beleven valt.
    Op naar het volgende avontuur...

    Kussss

  • 20 September 2011 - 07:28

    Lisette:

    Nou laat dat alweer maar weg hoor! Je kan me niet vaak genoeg zo'n reisverslag schrijven! Veel te leuk om te lezen:D Leuk man die foto's die je er ook bij gezet hebt!!! Ga ze zometeen vol bewondering bekijken;)
    Ik moest je de groetjes doen van mijn pa en ma en nog heeeeeeel veel plezier in New York, Philadelphia en alvast in China! En je moet wel voorzichtig doen;) haha
    Ik wacht met smart op de volgende!!!!

    Dikke kus voor jou!!

  • 20 September 2011 - 08:07

    Wim,:

    Hallo Suus

    Geweldig Suus een mooi verhaal en wat een mooie foto's. Het lijkt wel of jezelf in een avonturenfilm zit het gaat maar door met nieuwe indrukken.
    En nu maar weer op naar het volgende avontuur.

    Dikke kuuuuuussss

  • 20 September 2011 - 09:21

    Corinne:

    Hé Suus,

    Terug van vakantie je belevenissen gelezen. Eigenlijk heb je een rotleven.

    Dit is once in a lifetime (misschien tenminste).
    Veel plezier en geniet ervan.

    Groetjes,
    Jan en Corinne

  • 20 September 2011 - 09:26

    Marijn:

    Hoezo 'alweer' een reisverslag, je mag er voor mij elke dag wel een maken ;) Ik wilde je al bijna bellen of je niet dood bent...!! Nee grapje, maar ik was wel benieuwd..!! Fijn dat je je nog vermaakt haha ;) Hoe kwam je in aanraking met een native dan?? Mocht je zomaar meerijden, vond je dat niet eng :P? Ik ga ff je foto's bekijken :)
    kuskuskuskuskuskus

  • 20 September 2011 - 09:29

    Renske:

    hey suus!

    hoe is het ermee? je hebt in een korte tijd al een hoop gezien en gedaan;)!
    leuk om de foto's te zien!
    zet je er nog meer op;)?

    wat staat er nu allemaal op de planning? ik ga weer keihard aan het werk in dit koude kikkerlandje.

    liefs rens

  • 20 September 2011 - 15:10

    Elza:

    Je hebt wel een rotleven zie ik wel aan die foto's. Je staat overal ook erg droevig op(grapje, hoor). Geniet er lekker van en we wachten op het volgende verslag. groetjes uit Borculo
    (hier is het ook heel lekker weer, bijna 30 graden en droog.)

  • 21 September 2011 - 16:40

    Hermine:

    Dag Suus zal ik maar zeggen, net de foto"s gekeken wat leuk, die regenjassen!!!!! Ik ben maar zo brutaal geweest om het verslag ook even te lezen. Veel groeten uit Delft

  • 21 September 2011 - 22:40

    Manon Voskamp:

    Suus!!

    Wat een fantastische reis maak je en wat heb je nu al veel meegemaakt! Superleuk dat jullie zo actief zijn en zo verschrikkelijk veel zien daardoor! Ik ben jaloers hoor, maar vanaf hier kan ik alleen maar dromen en genieten van je superleuke verhalen! Maak er een toptijd van in the USA en geniet!!

    Veel liefs en dikke kus,

    Non

  • 22 September 2011 - 00:03

    Susanne Kleverwal:

    Hoi Hermine, hartstikke leuk dat je die van mij ook leest! Misschien maak ik wel heel wat anders mee dan Cas haha.

  • 22 September 2011 - 09:38

    Sjaan:

    hoiiii suuusss .. alles kits?? bedankt voor de foto's hihihii

    love u xoxoxo

  • 22 September 2011 - 09:40

    Sjanine:

    haha en kevin die zegt; wou dat ik het zo mooi had in Amerika, ouwe zeur :p

  • 24 September 2011 - 17:12

    Tamara:

    He Suus ( en ook Cas),

    Super leuk om jullie te volgen in jullie reis. Wat hebben jullie het naar de zin, zo te zien. Goed ook om dingen los van mekaar te ondernemen. Even je eigen dingen doen.
    Vind jullie nog steeds erg stoer, gewoon sparen, boeken en gaan met die banaan. Hou de sites van beiden in de gaten. Wens jullie nog heel veel plezier en geniet ervan.
    Hier gaat alles zijn gangetje, ben druk met de kleine meid. Ze groeit goed. Echt genieten van zo'n kleintje.
    Het weer is dit weekend prachtig, rond de 20-25 graden.
    Tot een volgende keer.

    Liefs Tamara

  • 26 September 2011 - 16:08

    Dees & Mama:

    nog steeds geen nieuwe ??????

  • 27 September 2011 - 08:51

    Hello Nichie:

    wat een super verslagen! ben steeds weer onder de indruk! je zult wel veel reactie's krijgen. wil alleen maar dat je weet dat ook wij je volgen! geniet!!! (slim dat jullie nu ook wat dagen apart invullen) gr. ome grard en jojo

  • 27 September 2011 - 20:16

    Anda:

    Hoi Suus,
    Net al je reisverslagen gelezen, erg boeiend. Maar wat heb je al veel ondernomen in een korte periode. Leuk om je op deze manier te volgen. Op naar het volgende deel van jullie reis, geniet ervan.
    Groet, Anda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 10 Jan. 2011
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 39314

Voorgaande reizen:

08 September 2011 - 28 Januari 2012

Mijn wereldreis

Landen bezocht: